Gå til produktoplysninger
1 af 4

Halvsål i gel

Halvsålen i Gel giver blød stødabsorbering og aflastning til forfod og hæl ved belastning i hverdagen. Det fleksible design hjælper med at øge komforten i mange typer sko.

✔ Blød og stødabsorberende gel
✔ Hjælper med at aflaste fødderne
✔ Behagelig ved stående og gang
✔ Fleksibel pasform til forskellige sko
✔ Kan bidrage til reduceret træthedsfornemmelse
✔ Nem at bruge dagligt

Normalpris 159,00 DKK
Udsalgspris 159,00 DKK Normalpris Tidligere pris:
Tilbud Udsolgt
Inklusiv moms.
Størrelse

Levering

Vi leverer alle ordrer med hjælp fra PostNord. Den gennemsnitlige leveringstid i Danmark er 1–3 hverdage.

Din ordre bliver leveret direkte til den adresse, du har angivet ved bestillingen – alternativt til en pakkeshop i nærheden.

Vi benytter PostNords sporbare levering, så du altid kan følge din pakke via det link, du modtager i din forsendelsesbekræftelse på e-mail.

Se komplette oplysninger

Beskrivelse

Blød aflastning for øget komfort i hverdagen

Denne halvsål i gel er designet til at give ekstra komfort og stødabsorbering ved gang, stående arbejde og daglig brug. Den bløde gelstruktur hjælper med at fordele belastningen over foden og kan bidrage til en mere behagelig fornemmelse i løbet af dagen.

Sålen passer til dig, der ønsker at mindske trykket mod forfoden og hælen eller få et blødere skridt i hverdagen. Det fleksible design gør, at sålen former sig efter fodens bevægelser, samtidig med at den ligger stabilt i skoen.

Den tynde model fungerer i mange forskellige typer sko og er nem at flytte mellem forskellige par efter behov. Takket være den stødabsorberende overflade kan sålen bidrage til øget komfort både ved arbejde og længere gåture.

For dig, der har brug for yderligere støtte og aflastning, kan et par ortopædiske indlægssåler være et godt supplement i hverdagen.

Vores kunder fortæller det bedre end vi gør!

Fremragende

4.4

/ 5

Det var utrolig nemt at bestille varen

Det var utrolig nemt at finde rundt i deres hjemmeside, og bestille og betale. Håber så resten går ligeså nemt og produktet er som så fint skrevet på hjemmesiden. Det var utrolig nemt at finde rundt i deres hjemmeside, og bestille og betale. Håber så resten går ligeså nemt... Det var utrolig nemt at finde rundt i deres hjemmeside, og bestille og betale. Håber så resten går ligeså nemt og produktet er som så fint skrevet på hjemmesiden.

Hurtig levering og håndledsbeskytter…

Hurtig levering og håndledsbeskytter virker rigtig god :) Hurtig levering og håndledsbeskytter virker rigtig god :) Hurtig levering og håndledsbeskytter virker rigtig god :)

Super hurtig modtagelse efter…

Super hurtig modtagelse efter bestilling af sommerfugle hovedpuden, Afprøvet efter en nat og dette føles allerede meget godt, både i nakke og skulder ☀️☀️💪🔥.. Super hurtig modtagelse efter bestilling af sommerfugle hovedpuden, Afprøvet efter en nat og dette føles allerede meget godt, både i... Super hurtig modtagelse efter bestilling af sommerfugle hovedpuden, Afprøvet efter en nat og dette føles allerede meget godt, både i nakke og skulder ☀️☀️💪🔥..

God kundeservice

God kundeservice Havde et problem med nogle handsker.Det løser vi på en behagelig måde. 5stjerner 💪🏻😀😎😊 God kundeservice Havde et problem med nogle handsker.Det løser vi på en behagelig måde. 5stjerner 💪🏻😀😎😊 God kundeservice Havde et problem med nogle handsker.Det løser vi på en behagelig måde. 5stjerner 💪🏻😀😎😊

Fantastisk kundeservice

Fantastisk kundeservice. Havde ved en tanketorsk overset, at det skrevne beløb på kvitteringen var i svenske kroner - en information som de allerede gør opmærksom på - og skrev til kundeservice da jeg troede, at jeg blev trukket 29 kr for meget i fragt. Sofia, som ikke virker til at holde fri nogensinde ( giv hende lige en fridag 😉) var yderst behjælpelig og vi fandt hurtigt en løsning. Tak for hjælpen. Fantastisk kundeservice. Havde ved en tanketorsk overset, at det skrevne beløb på kvitteringen var i svenske kroner - en information... Fantastisk kundeservice. Havde ved en tanketorsk overset, at det skrevne beløb på kvitteringen var i svenske kroner - en information som de allerede gør opmærksom på - og skrev til kundeservice da jeg troede, at jeg blev trukket 29 kr for meget i fragt. Sofia, som ikke virker til at holde fri nogensinde ( giv hende lige en fridag 😉) var yderst behjælpelig og vi fandt hurtigt en løsning. Tak for hjælpen.

Min første bestilling

Det er mit først køb, det var nemt og fik også rabat ved en kupon. Har ikke modtaget min vare endnu så derfor 4 stjerner, da jeg først vi give 5 stjerne hvis der leves op til leveringstid og varens kvalitet. Hjemmesiden var super brugervenlig og alt gik fint igennem. Jeg ser frem til forhåbentlig flere køb hos jer. Det er mit først køb, det var nemt og fik også rabat ved en kupon. Har ikke modtaget min vare... Det er mit først køb, det var nemt og fik også rabat ved en kupon. Har ikke modtaget min vare endnu så derfor 4 stjerner, da jeg først vi give 5 stjerne hvis der leves op til leveringstid og varens kvalitet. Hjemmesiden var super brugervenlig og alt gik fint igennem. Jeg ser frem til forhåbentlig flere køb hos jer.

Se alle